اهرم احساس

در این ویدیو

یکی از راهکارهای ساخت کمپین‌های تبلیغاتی، مهندسی معکوس به ویژه استفاده از کمپین‌های آمریکایی است چرا که خلق و خوی مردم آنجا به ایران شبیه است. دهباشی این ایده خود را با مثالی از انتخابات آمریکا توضیح می‌دهد که چرا الگور نتوانست در مقابل بوش به پیروزی برسد.

 

هسته بازاریابی سیاسی: ۱۳۹۵/۱۲/۱۷

(بازدید ۸ بار, بازدیدهای امروز ۱ )

شما ممکن است علاقه مند باشید به

دیدگاه خود را وارد نماید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *